Monday, July 19, 2010

party with 1 person!

join meg a.. kjeder meg.. jobb på Marina når der regner er mindre gøy for å si det mildt.. sitter nå her da, hører på musikk og ler meg ihjel av kunsten til Peder som han har smelt opp på veggen her.. haha.. han er ikke riktig vel bevart..
VI SOM JOBBER PÅ BUKTA!
.en stor takk til Peder.
Ole ¤ Pernille
¤ Maren ¤
Jens Petter ¤ Tine Alette ¤ Peder

jeg irriterer meg fortsatt sykt over at ikke pakkene med klær har kommet altså. noe så aaah! skulle kommet for 2 uker siden.. takk og lov fikk jeg tatt meg fri en time fra jobb så mamma og jeg fikk løpt til byen å prøvd noen ballkjoler.. å jeg ble meget fornøyd med resultatet :) kan ikke være misfornøyd med den kjolen vi kjøpte nå.. nå blir`e bryllup!
Den er ikke sååå fin når den bare henger der da ...

etterpå må jeg hjem å vaske, stryke og pakke det siste jeg skal ha med til Alanya :) gleder meg !

motto for i dag: Den som hjelper mauren får hjelp av elefanten !

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥