Sunday, July 11, 2010

jobblivet med bror!


JA... det har seg sånn at JP og jeg sitter på jobben og nyter en seriøst digg kebabpizza fra pizzanova... tenna løper i vann når jeg sier det. mmmh.. men ja.. nok om det.. det kommer en dame inn.. skal ha en grillpølse.. jeg klarer ikke ta øynene vekk. FY FAEEEN! hun får betalt og kærrer seg ut.. ja hun setter seg rett utenfor vinduet der vi sitter å spiser.. ( glasset er sotet så vi kan se ut men hun kan ikke se inn. ) " JP SJEKK DE PSYKO SJVÆRE PUPPENE TIL HUN DER!!!" JP: " åååå fyyyy faen.. det er de sykeste pættene jeg NOEN gang har sett! JEG MÅ BARE HA BILDET!!! "

ja det er sant ass.. ikke sett lignende før.. helt utrolig når puppene er store som sånne treningsballer vet dere?! vet sikkert hva jeg mener.. som jens petter sa til vennina si: " bare den ene puppen til hun jeg snakker om kunne du brukt som sakkosekk.. ! " vi er ennå i sjokk...

vi er alle forskjellige!

peace out!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥