Monday, April 23, 2012

Nå er ALT bra!

Idag har jeg bare en sykt bra dag.. Trodde den skulle bli en kjedelig dårlig dag.. Men nei! Det hele begynte da jeg stod opp, og tenkte "hva i alle dager skal jeg si på inspirasjonsmøte?".... Så banket Crazy Louise på døren som skulle være med å observere meg på jobb..  Flott, tenkte jeg... Men!!!

Det som gjorde dagen bra........
  • Inpirasjonsmøte gikk bra og fikk skryt av Louise, samt at folk ville på utflukter i hytt og gevær!
  • Ble innmari glad av 2 søte gamle svensker. Et ektepar som holdt hender... Og det er bare så søtt..
  • Louise og jeg undte oss en Frappecino Strawbarries & Cream fra StarBucks. mmmh!
  • Har hatt fri et par timer før jeg skal på hotellservice snart....
  • Fant ut at fisken min ikke er døende alikevel, men svømmer rundt som en galing.
  • Har hyggesnakk med Jimzen på Face.. Forøvrig kommer han snart hit for å jobbe igjen..
  • Om kun 6 dager så kommer verdens beste Hanne hit, og da skal jeg klemme henne flat. å! ♥ Gleder meg! Det er vilt lenge siden hun har vært her. Det er en SKAM!  But... SHE`S BAAACK!
  • Jeg har kjøpt meg en tempurepute, eller hva det heter... Så nå skal jeg ikke ha vondt i nakken når jeg våkner opp lenger nei... Disse tyrkiske putene er ikke allverdens gode! Så NU! Kun 30 Lira skal gi min nakke helbredelse...
  • Så nå sitter jeg her etter å ha spist en toast, og titter ned på tatoveringen min og er veldig veldig glad for at jeg ikke lenger er uvenn med Serhat... sen ve ben sevgilim ♥
Det var da noe.. Og jeg er glad.. Har fri i morgen og i kveld så er det jammen team-middag på Hesten... Så det blir niiiice... Tror jeg skal få meg en blund på øyet med den nye puta...  see ya! 

Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥