Saturday, April 14, 2012

Leva livet!!!


Oi som jeg har det bra her.. Som plomma i egget! Så dere der hjemme, som Mamma & Morfar og dere bekymrede folk.. Dont Worry, im more then fine.... :) Hatt 2 fridager i rad nå er ikke utvilt, men man lever bare en gang! Torsdag og fredag var jeg så heldig å ha besøk av Mesut og aller beste Serhat ♥ Torsdag hadde vi Tacokveld, og gutta spiste som hester og Mesut har også havnet i Taco-fella... Deretter gikk vi ut og slo oss løs på Robin og JD! Og det sier vel sitt.. Serhat og jeg endte opp i en aldri så liten fight men fant ut at det bare var smårusk da et vennepar av oss kom i politibil hjem til oss... Hvorfor er ikke viktig, men vi fikk hvertfall opp øynene.. You & Me!


Igår så Terese på meg med dådyrøyne så da kunne jeg ikke si nei til å dele en flaske Istanblue med henne... wopsi! Søte Jessica kom også ned og joinet oss og jammen så kom ikke Pipelip aka Flipper også.. Ja men da var det ikke annet å gjøre enn å finne frem kortstokken og få fortgang i det hele.. Jeg skulle bare ta et par glass.. Yeah sure! SÅ det var herlig å være på hotellservice idag klokken 9.00 :)
Jeg skal for all del prøve å få meg en telefon nå idag, har sagt det i mange dager og folk begynner å bli lei av at jeg ikke har en telefon.. Men hallo! "It`s not only only but but!" som selveste Solberg selv ville sagt det! 
Nå kom min kjæreste Terese inn døren etter en 5 km gåtur.. Flink er hun, trener hver dag.... JADA, jeg skal jeg også.. Snaaaart.. he he he.. Nå skal jeg stikke å kjøpe mobil for jeg skal pakke 10000000 velkomstmaterialet for i morgen.... !!! weee! 
Tine 

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥