Wednesday, April 11, 2012

Tiden flyr i godt lag...

oi oi oi for en dårlig blogger jeg er.. skal få en ordning på dette, og sette i gang igjen.. fast... det er jo ikke så mye som skjer for tiden, nå er det forsåvidt dårlig vær og i går så høljet det ned her og både torden og nyn over Türkler.. det er jo ikke ålreit? jeg mener... her kommer våre fine gjester for å nyte av Tyrkia, den deilige solen, ta årets første bad ( Casper og jeg har allerede badet. det var pissekaldt, men etterhvert lå vi å plasket som to fornøyde selunger! ) , spise herlig mat på en av de mange gode restaurantene, sprade rundt i shoppinggatene og prute for all valuta.. Men nejda, det stopper ikke meg. Igår dro jeg ut på tur med 14 dankser, først ned til DamlatasGrotten, så oppå borgen, så tok vi oss ned i byen for å besøke vår elskede Mert på Plaza Diamond og så Tuana Optikk før vi avsluttet det hele med det deilige ølet på Red Tower.. Regn var det! La det en demper på humøret? Neida! jeg delte ut Apolloregnjakker og mine gjester lyste opp i den fine Apollojakka! herlig.. det er faktisk en av de beste turene jeg har hatt.. det var utrolig hyggelig, og alle var glade og fornøyde til tross for at det striregnet i perioder.. what can i do sometimes?


Så i dag er det igjen overskyet, så har ikke begitt meg lenger enn til Migros i dag for å gjøre litt små-innkjøp.min kjære Serhat tok ut stikkkontakten til kjøleskapet her en ukes tid siden, og dermed har jeg i grunn spist ute med fin kolleger siden det.. kanskje greit jeg ble litt sosial også? Oi virker som om jeg er den nerden som bare sitter hjemme, men nei.. prøver bare å spare litt penger etter mine enorme innkjøp av ditten og datten.. men ihvertfall.. Migros... ble nødt til å kjøpe en store Heinz-Ketchup for ellers vil ikke Terese komme å spise middag med meg.. shit hun bruker ketchup på alt! og her skal bare det beste tas i bruk! haha.. min lille Smiley!

JA det er 700 gram Terese.. det holder nok et par dager...

Ellers skal jeg på flyplassen om ca. 1 time for å ta i mot Sweden! Fått to extra fly idag så nå begynner det virkelig  komme seg her, blir fart i sakene.. og det liker jeg svært godt.. Så har ordnet meg et "heremåltid" til middag før jeg flyr avgårde... kjøttdeig og løk-baguetter.. nam nam nam.. nå skjønner jeg hvetfor mamma alltis synes det er så vanskelig å komme på hva man skal lage til middag.. møler jeg bare har spist kjøttdeig siden jeg kom hit jeg... snart skal det begynnes på salat og trening! Tom Gym, jeg joiner!
Det var visst ingen dårlig idè å innvistere i en ovn av likevel.. :)
i morgen er det fridag og jeg skal hygge med min beste Terese heeeele dagen.. vi skal mekke noen nye beats og spille inn noen nye låter.. så det blir innmari ålreit! ser frem imot en dag med Smiley & Purple.. kanskje tar vi turen ned til Mr. Red for å røyke litt nargile også, hvem vet..

Men jaggu så har jeg fri på fredag også.. Så om det er noen som er keene på beergame så stiller Mr Döner og jeg opp for å si det sånn... si ifra`a!! :D
skal gå å få på meg transferuniformen som er alt for liten, så får jeg heller puste ut når jeg kommer hjem typ ved 02.00 i natt.. HERLIG!!!! ELSKER FLYPLASSSSSS....... yok ya cok sevmiyorum! ama..

En finfin dag til dere alle :)
Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥