Tuesday, May 3, 2011

rødt blir brunt på disco!

ja har da altså klart det igjen.... rosa som en laks, det er meg! hatt en kjempe fin dag med Camilla i dag. startet dagen med en girlstalk så videre på Mc Donalds for å ta en Mega Mac til frokost.. det ble heldigvis bare BigMac som jeg ikke klarte å spise opp en gang, og når JEG ikke klarer å spise en hamburger fra Mc. da har jeg en kraftig hangover... men 0.75L cola, det gikk aldeles bra..

gikk til Aquapark med gratis entrè og glemte å smøre meg før vi begge to lå å snorket og sov på to solsenger... ja, det var en riktig hard kveld i går.. men gøy :) men skjer ingen gjentakelse i dag.. kroppen min skal ikke ha alkohol på laaange tider. (yeah sure)
men hverfall resultatet av den lille powernap`en på noen timer er ikke godt. faen så vondt! ser ut som jeg har hvit bikini når jeg er naken... not good......

fy faen au au au !
snart skal vi på Big Horn og spise alle mann, blir digg! i love free food! hehe.. ellers må jeg gå å handle litt på Migros etterpå, for nå er det tomt i kjøleskapet.. men er også tomt i lommeboka så får se hva det blir til gitt... :) her og nå ligger jeg innsmurt i after sun og føler at huden blir strekt 5 cm for hver gang jeg rører på meg... men har noen tyrkere som synger sang etter sang på spotify for meg så jeg har det ålreit jeg :) skal ikke klage.. ! man skal jo ikke skyte hesten før laksen så...

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥