Sunday, May 1, 2011

ledig dag, herlig!

startet min ledige dag med gratis frokost, det er ikke til å sjimse av. denne gangen uten masse små bladlus i salaten, takk allah for det ! men god... har fått flere sjokkbeskjeder i dag som er mindre alvorlige, men som man blir liksom litt satt ut av .. men whatever.. jeg har ikke gjort en dritt i dag.. det har vært et sykkelritt i Alanya i dag, jeg tror de faktisk har det hvert år.. alle hovedgater avsperret, så jeg er innmari glad jeg hadde transfer i går og ikke idag.. stakkars Thorunn kom ikke frem til hotellene med gjestene før etter 5 timer.. det skal ca ta 2 timer fra flyplassen. usch, det liker vi ikke.. Men jeg gikk hvertfall for å se litt av rittet, men det ble for kjedelig for meg. det er slike ting jeg kaller mindre interessante. så jeg gikk heller for å ta ut litt penger.. og ble veldig overrasket da jeg bare hadde igjen 80 lira på kortet.. faen nå er jeg blakk :P hehe. så får bare vente på lønningen som kommer om 2 uker typ...

ja i morgen er det jobb igjen, obsingen av Hotell Service og "Alanyas beste".. og jeg liker svært godt at det er Annika som skal kjøre turen.. jeg kjenner på meg at det kommer til å bli veldig bra. Annika er en rolig tjej ;D  "kom igjen nu, kjör for fa`an! "
Annika og Dala ;D
ellers skjer det ikke mye akkurat nå, har fått utslett på bena etter å ha shavet leggene uten vann! jeg hadde dårlig tid ok? det er overhodet ikke til å anbefale, for det gjør drit vondt. og spess om man tar på aftersun etterpå.. men vaselin derimot.. <3 vaselin kan brukes til så mangt ;) haha..

men nattiti her nå.. skal jo faktisk på jobb i morgen ! :) skal bare ut å si natta til Damlatas street ! goodnight <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥