Saturday, April 30, 2011

Kjör for fa`an!

nå har jeg vært her i Alanya i over en uke, men det føles allerede som en måned.. det skjer noe hele tiden og det er så mye å gjøre! jeg har ikke en gang begynt å jobbe.. jeg bare observerer de andre på flyplassen og på utflukter og møter osv.. det er så spennende og vi har bare det mest fantastiske teamet noen gang. jeg er overlykkelig over mine arbeidskolleger! de er så nydelig alle sammen på hver sin måte og alle kommer godt overens med hverandre, heldigvis! :) 

første dagen jeg kom ned var jeg med å obset Pil på shoppingtur, hun var så flink. jeg ble stolt jeg av hun jeg selvom jeg da ikke kjente henne. virket som hun hadde stått der på bussen og snakket som at hun ikke hadde gjort noe annet siden hun lærte å gå. jeg fikk nesten litt angst, for at jeg ikke skal klare å være som henne.. men ææ shit, jeg skal nok på det til man! ;D 

så har vi også vært på dykking, manavgat båttur, quad safari (firehjuling) og en tur til Side. dykking var slett ikke noe for meg, jeg fikk helt panikk og begynte å gråte der ute i vannet. det var helt forferdelig, absolutt ikke noe for meg. ennå jeg hadde gledet meg så mye til å prøve dykking, så klarte jeg det bare virkelig ikke.. jeg fikk nesten ikke puste og måtte gå opp i båten igjen etter et ordentlig panikkanfall.. :/ det var litt kjedelig, men man skal virkelig ikke tvinge seg selv til ting man ikke klarer eller er redd for. i hvertall ikke på den måten, det trengs nok litt lenger tid. men jeg fikk heller komme tilbake å prøve en annen gang sa de. de var virkelig søte på båten og hadde stor forståelse! men Quad safari var bare heeeeelt fantasisk KUL! selvom det regnet og regnet og regnet! vi var kliss våte alle mann alle.. men herregud så bra det var! åå gleder meg til neste gang om jeg får sjansen igjen i sommer :D 

ellers har vi jo ikke bare jobbet da, vi har også hatt tid til å være sammen med gjengen i teamet og være litt ute sammen. det er så merkelig hvor raskt man blir kjent med hverandre, og vi er jo nesten allerede som en liten familie. eller liten og liten, vi er jo nesten 20 stk så... og halvparten har jeg jo gått med på Guideskolen i Cesme.. neei åå det her kommer bare til å bli den perfekte sommeren med helt nydelige mennesker! <3
i morgen skal jeg ha min første transfer.. med gjester til flyplassen og så fra igjen. det blir spennende! jeg er kjempe nervøs.. det er jo min første gang så håper virkelig ikke jeg dumme meg helt ut.. og ikke glemmer noe!! men jeg gjør jo ikke det jeg.. vi i Alanya-teamet gjør ikke feil! profesjonelle fra første gang vi satte vår fot på tyrkisk jord ;) men så skal jeg sove litt.. skal nemmelig på hamam i morgen med Thorunn og Annika før jeg begir meg ut på eventyr mot flyplassen! det blir deilig det <3 


god natt og sov godt!  iyi geceler ve tatli rüyalar :)

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥