Monday, April 11, 2011

nærmer seg!

nå har det virkelig begynt å kile i magen og sommerfuglene flyr rundt inni der.. gru-gleder meg noe veldig til å flytte til Alanya nå og begynne å jobbe.. og ikke minst møte de fine menneske jeg skal jobbe med, vi har bare virkelig fått dream-team 2011! det skal bli så utrolig bra. har fått greie på at vi alle har fått en leilighet hver med kjøkken osv, det er deilig.. ha sitt eget lille hjem å gjemme seg bort i noen ganger. men takk og lov har jeg de andre bare rett over gangen. og best av alt, vi har en cleaning-lady ;) luxus har jeg hørt det blir kalt!

jeg skulle jo egentlig ikke dra ned før 30.april, men det ble litt fortgang i det hele og drar 06.00 tirsdag 19. april istedenfor.. jeg kan virkelig nesten ikke vente ! selvom det blir litt trist å si hade til familie og venner for en stund. man vet jo faktisk aldri hva som kan skje i livet og alt kan skje når jeg er borte også.. men, man kan jo ikke tenke sånn heller. dessuten håper jeg at jeg får noe besøk når jeg er der! Lillebror har så vidt lovet å komme på sommeren en gang ihvertfall! så jeg håper vi får til det. skulle vært bra å endelig få vist han Alanya også, etter at jeg har snakket høl i hodet på han om alle mulig folk der nede og alt som har skjedd.. og jeg vil ha mer besøk dere <3

neej, nå skal hoppe i seng før jeg sovner her foran Sex And The City.. god natt og sov godt :)

Skägg <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥