Sunday, April 10, 2011

den perfekte barnehage!

jeg så akkurat noe helt utrolig søtt på tv... jeg har alltid ønsket meg en elefant for jeg syns de er så vanvittig søte og flotte dyr, men jeg har alltid bare ønsket meg en elefant-baby.. de er bare så herlige!
så dette programmet som jeg bare svitsjet innom rørte meg så sykt. det var en elefantbarnehage! åååh.. for elefantunger uten foreldre, der krypskyttere som regel har skutt moren til den lille nudlige elefantungen.  gurimalla det smeltet hjertet mitt altså. det var en dokumentar fra 2010 som heter "For the Love of the Elefants". og disse menneskene som jobbet der gjorde alt for at disse elefantene skulle ha det bra. og han ene mannen sa: " i love them like my children, cus the elephants is like our babies at home" jeg blir helt rørt jeg. også tenkte jeg for meg selv, at hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det? det hadde jo vært den perfekte jobben! tenk så gøy da! aww..

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥