Wednesday, July 18, 2012

små barn store gleder!

Og så var Emilie godt plassert i Alanya i Hannes leilighet og er allerede på jobb! Det liker jeg svært godt... Vi var å spise middag på vår alltid velsmakende Barcelona, med en Stolt Ali som servitør fordi han har fått et diplom fra Tripadvisor! hehe... Så der satt Emilie, Hanne, Jimmy og jeg og kosa oss godt.. Jeg ble med jentene hjem etterpå for å få med meg en overraskelses-sekk fra mamma, samt mine bestilte klær som Emilie var så snill å tok med <3

Og ja det var godsaker.. Også et søtt kort fra Mamsen, Tusen takk verdens beste mamma ! :)
Litt godt og blandet bra mor :)

en liten og to fine!

det behøvdes med litt ekstra tops!

Endelig Bikini. Og nej det er inegn badedrakt, men en sånn en hel shorts dere vet :P
Så jeg er veldig godt fornøyd jeg nå :) Takk og Hei!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥