Friday, September 21, 2012

Today i dont feel like doing anything...

Nei akkurat! Har ligget i sengen helt til nå, forutenom de 20 minuttene Camilla var her med Mc Donalds og de alle gangene jeg har løpt inn til rummet ved siden av der det finnes et stakkars toalett ! Det var EN bra kveld i går, men i dag så skulle jeg ønske jeg ikke tok de siste drinkene. Leeenge til neste gang. Forresten har jeg hatt en irriterende krampe i låret i hele dag også som bare ikke vil gi seg?! Om det var av noens interesse.

Konklusjon etter kveldens festligheter; Aldri mer fishbowl og aldri la Yagmur lage drinkene dine når du allerede har fått nok "innabors"....

Så kontakt meg om det er noen som har sett meg i går kveld/natt da jeg ikke kan huske hvordan jeg kom hjem, hvem jeg gikk hjem med og hva jeg har drevet med.. Har visstnok møtt Camilla da jeg gikk med en random turk (Kan være en jeg kjenner, men gudene vet det bedre enn meg) og synes det var en bedre plan å være med Camilla å kjøpe chips der jeg flere ganger har ropt ut "ikitane pommes frites! IKITANE!". På denne veien har jeg klart å miste buksa? Seriøst, unnskyld Damlatas Street! Jeg beklager virkelig!!

Nej, skal jeg legge meg til å sove igjen da tro?

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥