Sunday, April 10, 2011

lykkelig og forelsket i en sofa on the second floor på Robin Hood en vinterkveld!

ja... det er lenge siden det.. men en herlig og uforglemmelig tid. null stress, null problemer, null fight... bare kjærlighet på pinne! det var den gangen vi ikke hadde noen bekymringer i det hele tatt.. 2 jenter på nye eventyr. 4 forelskede hjerter med planer om gjenforening. og gjenforening det ble det. flytte til Alanya for sommeren? ja det gjorde vi. bo sammen, ja det sa vi til mamma og pappa.. men flytta vi sammen? nei det gjorde vi ikke.. en hvit løgn velger jeg så fint å kalle det. Sesam Apart ga oss mange gode øyeblikk. Istanblue stod alltid på bordet, og Hanne lå som en Statuett på sperm-sofaen! (ikke vår sperm vel og merke, den var der fra før av) men det dreit vi i. vi er så primitive og lite kresene at litt gammel sperm kan ikke stoppe oss. jeg liker det, sofaen var god den ! gode stunder har vi hatt der, det er ikke til å gjemme bak en stein!
den fantastiske sperm-sofaen!
også kan jeg ikke glemme Glaros heller, både bra og dårlige minner fra det hotellet! første natten i ny seng og alt blir stjålet.. Aladdin? who knows... drittfolk det finnes i Alanya. men godtroende, skal ikke juge å si jeg ikke er det .. men drit i det, man skal ikke skyte hesten før laksen!
Min kjæreste laptop før den flyttet til Glaros og ble stjålet!

Utsikten var fabelaktig! og jeg liker at jeg har på meg Mustafa sin fine genser! *Zeeeeero!*
anyways... jeg angrer ikke et sekkund på denne tiden, skulle kjørt det om igjen om mulig. mye SYKT som hendte, men vi hadde det døds bra også.. og ikke minst gøy... litt mye koppedikoppedi, men slikt hører med..  men et kappitel er over og da begynner man som regel på et nytt..
i dag er det 1 år siden jeg sa adios amigos og lukket døren for Mr. Willy. og jeg bare kjenner at tiden har FLYDD av gårde.. et helt år siden?! det er helt merkelig å tenke på.. husker alt som det var i går.. 10. april.. det er jammen den dagen vi flyttet til Alanya for sommeren også.. 2 år siden nå. herregud, jeg begynner å føle meg gammel. og det var egentlig litt creepy at det skjer så mye på 10.april.. fuck tiende april.. eller? nei, lenge leve 10 april! :D

2 comments:

  1. Åhhhh Take me back <3 Det eneste jeg ikke savner var at Mustafa skulle være så innmari "kjælen" hver dag da han kom hjem fra jobb og kom opp til deg da jeg var på besøk :P hahahahahah stakkars deg <3

    ReplyDelete
  2. haha nei jeg syns det var innmari koselig jeg.. du vet jo, Mustafa og jeg var jo så innmari gode venner. hehe.. mest så var det jo oss 3 <3 önder bare jobb og kjørte andre jenter på nancy :P hehehe.. Døst.. jaja men jeg driter i det, gidder ikke gå å værra sur lenger.. jeg sier det samme, take me back! haha! når man tenker over det var det bare gode tider! utenom de smågreiene.. hadde det ikke vært for gulay hadde vi ennå sitti der! salak kjerring!

    ReplyDelete

Kommentarer ♥