Friday, November 5, 2010

Facts about me..... !

1. Siste du drakk: cola
2. Siste telefonsamtale: lillebror
3. Siste mottatte sms: Dennis
4. Siste sangen du hørte på: Endless - refleksjon
5. Sist du gråt: onsdag tror jeg det var? sippeguri vettu!
6. Sist du kjøpte en gave: en liten julegave til min kjæreste Hanne <3 eller gjelder matinnkjøp til Dennis ? heh..
7.
Sist du ga en klem: tja.. mye klemming. liker klemming.. Dennis, god morgen-hejdå klem. eller tja.. nesten alle barna i barnehagen?
8. Sist du sa jeg elsker deg: det må ha blitt til Hanne for helt sikkert ikke så lenge siden. :)
9. Siste gang du følte ekte glede: oi.. husker ikke.. sånn VIRKELIG glede.. hmm skal man lete lenge etter det eller hvordan er det ?
10.Siste gang du var sint: kan vel si jeg var lettere irritert på mamma til morgen i dag.. men det hele var jo min skyld.
DETTE ÅRET:
11. Beste ferie:
de siste gangene i Tyrkia. konakli-tiden var jo ganske så bra..
12. Opplevd urettferdighet: det siste året, usch det var vanskelig! innsamlingsaksjonen for fluktrammede mennesker kanskje.. urettferdig at vi har det så jævlig mye bedre enn dem! men urettferdighet rettet mot meg? hmm..
13. Lært noe nytt: har lært en hel del de siste ukene. noe man ikke SKAL lære kanskje..
14. Kysset noen fra din top friends liste:
 top friend? som i Top Ersin? ja du det har jeg vel gjort en del ganger .
15. Har du fått nye venner i år: tja. har vel kanskje det ! og gamle venner som dukker opp og har fått mer kontakt med!
16. Sluttet å være forelsket:  nei hvordan kan det gå ann da.. ?
17. Ledd til du har begynt å gråte: ja du det gjorde jeg i natt eller forrige natt da jeg sang for Dennis; " jeg er Gorm, lang som en orm. liker å bænge er lang som en slaaange!" ! hahahaha!
18. Møtt noen som har forandret deg: absolutt.. men må slutte å være så følsom, så bad guys, bli kjent med meg a.. må få litt badass-impulser !
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er:  hell yeah! og jeg ELSKER de<3
20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: ja.. fy faen det sårer det! jeg kjenner at nå ble jeg litt i dårlig humør...
21. Årets happening: oioioi.. kanskje da jeg ble stranda i Alanya pga vulkanen på Island? hehe.. eller jeg kommer jo aldr til å glemme mine turer rundtom og utenfor med min nydelig Hanne!
SANNHET:
22. Er du lykkelig:  lykkelig, nei...
23. Hvor mange barn vil du ha: 2. men føler på meg det kan bli et dusin? haha
24. Har du kjæledyr:  ja, vår lille pus Snoop Dogg
25. Vil du forandre navnet ditt: neeh :)
26. Hvordan feiret du din siste bursdag: Den har jeg ennå ikke feiret.. eller var forresten ute å spiste med mamma, bror onkel og beste morfar!
27. Når våknet du i dag: i dag våkrnet jeg BRÅTT, og trodde det fortsatt var forrige kveld, men våknet 08.32
28. Hva gjorde du midnatt i går: da var jeg hos Dennis og så film, sovnet som et slakt uten å vite om det..(skulle hjem). så jævlig sjokk å våkne opp et annet sted når man skal på jobb .. :S
29. Nevn noe du IKKE kan vente påtil den dagen jeg kommer meg litt vekk herifra.. gud vet når det er? ellers gleder jeg med til nyttår !
30. Sist gang du så pappan din: oi.. nå begynner det å blir riiimelig lenge siden. mange uker
31. Hva ville du forandra i livet ditt: vanskelig å komme på noe nå. kanskje jeg skulle begynt på skole rett etter vgs? nei jeg vet ikke jeg .. men jo, det er jo valg jeg har tatt som jeg kanskje skulle kunne revurdert og endret på så klart..
32. Hva gjør du akkurat nå: nå sitter jeg i stua med bror og ser på tv.. 
33. Hva føler du i dette sekund: har ikke vært så trøtt siden russetiden.. og føler meg ganske .. tom egentlig.
34. Hva går deg på nervene akkurat nå: at folk dreper hverandre uten grunn.. ( ser på tv skjønner dere)
35. Foreldre sammen eller skilt: skilt..
36. Hva er ditt virkelige navn: tine alette
37. Sivilstatus: tja.. singel
38. Stjernetegn:
jomfruen
39. Gutt eller jente:
Jente
40. Barneskole:
west wood
41. Ungdomskole
: teigar
42. Videregående:
re
43. Hår farge:
mørkblond?
44. Langt eller kort hår:
tja begynner å bli langt nå.. men uheldigvis må jeg klippe det, slitt som faen..
45. Høyde:
1,66 cm kanskje?
46. Er du betatt av noen:   Ja, er vel fortsatt det
47. Exstantions: say what sa du?
48. Piercinger: 
niks
49. Tattovering:
nej men er keen!
50. Høyre eller venstre hendt
: Høyre
AKKURAT NÅ:
51. Antrekk:
svart tights, hvit t skjorte og mørkeblå cardigan og SEFF ullsokkene!
52. Dagsform: rimelig bånn i bøtta!
53. Lyst på: og det skulle vært riiimelig digg nå as.. secret ;)
54. Savner: savner hanne, pells, S og lille hüsseyin. tja savner mange jeg nå når jeg begynte å tenke på det.
55. Alene eller sammen noen: lillebror er her
56. Hvor er du: home sweet home
57. Sminket eller usminket: Sminket
58. Trøtt eller våken: ligger snart med snuta i tastaturet og sover..
59. Blid eller sur: ække blid men ikke suuur heller..
60. Ønsker du var hvor: jeg skulle ønske jeg var der jeg var for 1 år siden..
61. Spiser: Ingenting
62. Drikker: cola
63. Nå skal jeg: Legge meg og sove diiigg godt!
64. Hører på: Sirius - fuck up... nej nå skifta det til Lil Wayne- lollipop
65. Venter på: at penger skal drysse over mitt hode..  men skjer ikke, så venter bare på å drømme noe fint i natt :) er vel ikke for mye å be om?

FRAMTIDEN DIN:
66. Lyst på barn: 
Ja
67. Lyst til å gifte deg:
Ja selvfølgelig!
68. Funnet mannen i ditt liv
: det vet jeg ikke..
HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?
69. Lepper eller øyne:
Øyne
70. Høyere eller lavere:
 absolutt IKKE lavere.. ser dumt ut!
71. Alvorlig eller humoristisk:
Humor, KJEMPEviktig.
72. Eldre eller yngre
: et fett, men ikek altfor ung eller alt for gammel. et par år fra eller til gjør ingenting..
73. Romantisk eller spontan:
litt av begge deler hadde vært bra!
74. Fin mage eller fine armer:
armer er digg og mage. haha
75. Tattovering eller piercing
: Tattovering.. fint
76. Voldsom eller forsiktig
: ikke sååå forsiktig, det blir kjedelig?
77. Forhold eller bare lek:
ikke så mye lek.. haha
78. Bråkmaker eller tilbakeholden: ikke tilbakeholden ..


HAR DU NOENSINNE:
79. Kysset en fremmed: Ja, hehe har jo det :P hei deniz.. KYSS
80. Drukket sterk alkohol: skjer aldri...
81. Mista brillene/linsene: i drammen hos hanne.. drita full og sovnet i gangen gråtende, fant linsa inntørket i gangen dagen etter..
82. Sex på første date: hr skjedd. haha. men IKKE LOV.
83. Knust noens hjerte: ja uheldigvis..
84. Fått ditt eget hjerte knust: ja.. har det..
85. Blitt arrestert: Nei hehe
86. Takket nei til en invitasjon til date:  ja.. men date hva er det?
87. Grått når noen har dødd: Ja selvfølgelig. hva for et spørsmål er det?
88. Likt en venn som er gutt: likt en venn som er gutt?

TROR DU PÅ:
89. Deg selv: 
90. Mirakler: Ja det skjer jo i blandt, så må jo bare tro!
91. Kjærlighet ved førtse blikk: ja :)
92. Himmelen: Nei, ikke noe sånn veldig..
93. Nissen: trodd på nissen frem til 2 år siden..
94. Kyssing på første date: spørs
95. Engler: Kanskje.. og gjenferd..


 

SVAR HELT ÆRLIG:

96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: anja, for hun er lei seg :( eller P.S
97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: hehehehe
98. Tror du det er mulig å være trofast for alltid: selvfølgelig!!
99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten:  familien, hanne, venner og looove


thats it ;)

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥