Thursday, November 25, 2010

takker Emilie:D

vel.. her om dagen, faktisk i går, kom posten som den vanligvis gjør.. og jeg fikk også post, posten som jeg ikke trengte å betale noe på. 0 regninger. men et postkort fra Praha. Emilie ser ut til å ha det som plomma i egget :) men vi gleder oss til hun kommer hjem til jul, for nå er det jammen lenge siden! det liker jeg ikke helt. og tenk at du skal være der i maaange år! jaja, Praha-turer skal ikke bli noe problem eller?! ;)
hvertfall... syns det avr innmari ålreit det kortet jeg fikk.. fy søren, det liker nok Hanne også!

Helt NYDELIG !!! haha.

men ikke nok med den fine forsiden på kortet.. men jammen meg har Emilie funnet et lite utklipp.. av han lille kid`en som er med i filmen "gutter er gutter" (eller hva den heter). og vi DIGGER jo han!
men woooow han er blitt forandret as! klikk! vil si til det bedre?

Takk for en god latter Emilie og et perfect card ;)

men jeg må nok også skuffe deg, det ble ikke noe Steinerskolemarked på meg i år.. det må være første gang siden vi begynte å gå dit eller hva? hehe.. ingen harde pepperkaker og ingen merkelige kaker.. jaja.. vi får ta det igjen et annet år. kanskje neste om du er hjemme? hehe. og denne gangen var jo Marion ravn der å sang også, nei huff jeg skulle nok ha gått! haha :D

4 comments:

  1. Hahahah, så flott at du likte kortet! Men ikke noe Steinermarked altså?? Det er jo for ille, vi må virkelig ta oss turen dit neste år hahah!
    Ha en tipp topp dag da:D

    ReplyDelete
  2. haha likte spesielt kidèn som har blitt 21 år! hvordan var den sangen igjen? som han sang vet du ...? husker bare melodien, men det står heelt stille! :o
    niks ingen rudolf steiner i år, Hanne var også hjemme den helgen, men jeg tror ikke hun hadde blitt med anyway =P neste år! :) takk du også :D

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=JBaWPVx7O-0

    Hahaha, dette var dessverre det beste jeg fant! Men tenk at han faktisk er like gammel som oss da, det tenkte jeg ikke på før nå hahahaha:p

    ReplyDelete
  4. haha ja det er ganske sykt altså!! :P jøsses.. var vi så småe da filmen ble laget. jeg husker jo at den kom ut! :P

    ReplyDelete

Kommentarer ♥