Friday, November 26, 2010

slutten.. Jeg elsker deg for evig pappa!

Nå har vi fått beskjed om at det ikke lenger er noe å gjøre. håpet er sluknet. Pappa er hjernedød, og da er det ikke mer liv igjen. det er ubeskrivelig vondt, vondere enn jeg noen gang kunne tenke meg! å miste pappa er det grusomste jeg noen gang har opplevd, men er glad for alt jeg har hatt med han! Viktig å tenke på de gode minnene vi har av han, og glemme alt det vonde som har skjedd tidligere. alt jeg ikke har fått snakket med deg om pappa, alt jeg ville ha sagt til deg men som jeg ikke kan gjøre noe med nå, men du skal vite at jeg alltid har vært like glad i deg uansett hva som har skjedd tidligere. elsker deg så utrolig mye. dette har skjedd på under et døgn, det er ikke til å tro.. at noen kan dø så brått. jeg vet ikke om det har gått opp for meg ennå. tårene triller og klumpen i både halsen og magen vil bare ikke forsvinne.. Vet det er mange som tenker på deg nå pappa, du er en som var så godt likt, og hadde masse venner og mennesker rundt deg. du skal bare se hvor mange mennesker som bryr seg og er glad i deg og som vil savne deg noe helt forferdelig mye! jeg vet ikke helt hva jeg skal si. det er så mye som vil ut men som ikke kommer ut. Vi kommer til deg i morgen, er i las palmas rundt kl 16.00 for å ta farvel med deg. og det kommer til å bli den tyngste turen jeg noen gang har vært på. og det er helt sikkert noe jeg aldri vil glemme. men det er sikkert pappa, jeg kommer aldri i verden til å glemme deg heller. du har betydd så utrolig mye for meg opp igjennom årene. du har alltid vært der og stilt opp for meg. og nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre uten deg! Elsker deg for alt i verden!

Hvil i fred pappa <3

5 comments:

  1. Så fint skrevet Tinemor <3 Vi kommer aldri til å glemme Ole. Han var en så fin, morsom og god mann! Jeg smiler når jeg tenker på han, for han ga oss så gode minner. Og ikke minst, han ga oss deg og Jens Petter, noen av verdens nydeligste mennesker <3 Jeg og så mange andre deler sorgen med dere og selv om vi aldri kommer til å forstå den sorgen dere føler 100%, så er vi her når dere trenger trøst, hjelp, støtte eller hva som helst. Elsker deg min fine Tine <3 Ole hviler i fred nå <3

    ReplyDelete
  2. Så trist å høre Tine :( Mange som tenker på deg og dine her på Nøtterøy . Ikke bare dine nærmeste... Det skal du vite :( Hilsen en venn av en venn <3

    ReplyDelete
  3. Hanne min<3 jeg har lest denne meldingen om og om igjen, sikkert tyve ganger. tårene triller like mye hver gang jeg leser den, men med et smil. det er sant, han har gitt oss mange gode minner, som jeg aldri aldri skal glemme.vdu er vanvittig jenta mi, og jeg savner deg så mye!! jeg elsker deg også, så mye! <3



    Det er godt å vite, det varmer godt i en veldig tung stund. <3

    ReplyDelete
  4. jeg har lest bloggen din, og selvom jeg ikke kjenner deg så synes jeg utrolig synd på deg ( det med faren din ) Jeg har hatt akkurat samme følelsen som du da jeg mistet min mormor på samme måte som du mistet din pappa. På Cran Canaria faktisk ! Jeg kondulerer så mye :-) fikk sikkelig tårer !

    ReplyDelete
  5. takk! ja da vet du jo hvordan det er.. det er helt uforståelig, man vil liksom ikke innse at det faktisk har skjedd og at jeg aldri kommer til å se pappa igjen, eller for deg da din mormor.. også når det skjer så langt borte.. det er slikt som bare ikke skjer en selv sant!? hmm, vanskelig..
    takk for meldingen din, setter stor pris på det! :)

    ReplyDelete

Kommentarer ♥