Thursday, December 1, 2011

tralala 1 desember...

ja så var julemåneden i gang.. uten snø.. egentlig ganske deilig! så i dag stod jeg opp til både pakkekalender fra mamma og skrapeloddkalende, en glede i verdagen skal jeg si dere! små barn store gleder. lillebror er blitt for stor for kalender, men det er ikke bare jeg som har fått kalender her i huset.. mamsen har også fått en av meg, litt på sparket siden jeg ble ferdig i ettermiddag men.. søt ble den uansett :)
såå.. skulle man ta bilen til byen da, får å gjøre innkjøp.. men da hadde mamma kjørt av gårde med bilen og med bilnøkkelen til den andre bilen i lomma.. jaa.. nej så da fikk man ta busen da.. det var jammen lenge siden man har tatt bussen til byen!

nå er det til for å legge seg i senga og drømme søtt.. håper ikke det blir mareritt i natt og som sist natt.. har du noen gang drømt at det er noen som prøver å ta deg å løper etter deg men du kan bare ikke bevege beina? fy faen det er så ekkelt.. og man kommer ingen vei, men er bare dømt til å bli tatt.. nej fysj! såå. nå går jeg å legger meg, skal nemmelig JOBBE i morgen tidelig.. kl 08.00..så er på tide å få litt blund på øyet.. kindergarder, here i come!  ..... again!

som i barnehagen !
goodnight :)

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥