Tuesday, March 27, 2012

forandring fryder!

Jaa.. Så var det på tide å skrive litt igjen.. Kan ikke skylde på at jeg ikke har hatt tid, for jeg har et supert internett her på Ulusoy ! Kan ikke klage på det.. Men det har skjedd noe hele tiden i grunn, selvom jeg har vært hjemme.. Serhat og jeg har hatt igrunn veldig mye besøk her, noe som jeg elsker! Er ikke det at jeg ikke liker meg i mitt eget selskap, for det er innmari deilig det å. Men det er ikke til å legge under en sten at jeg liker å prate.. Har ikke så mye å snakke med meg selv om. Vel, beergame har blitt spilt, istanblue har blitt drukket, skandinavisk byttet ut med engelsk og musikken på høyt volum. Det blir nok mye liv her i første etasjen ja :) Jeg har fått noen fantastiske kolleger, både i Apollo og i Falk Lauritsen.. Så dette kan ikke bli annet enn en nice sesong.. En del forandringer siden sist år, så selvom alle de andre guidene som ennå er kommet er nye på destinasjonen så lærer jeg noe nytt hver dag jeg også. Og det er finfint! Gleder meg bare til første møte med de nysgjerrige og spente gjestene som kommer nå til søndag.. Hello Denmark, welcome!

Til nå har vi bare vandret rundt i Alanya og funnet hoteller og nyttige steder med de nye guidene, det er visst ikke bare bare å være i Alanya for første gang men jeg synes de er veldig flinke !! Igår var vi på explore-tur rundt om.. Started i Side der vi så Apollo-tempelet, prøvde oss på pruting og drakk cay i en liten suvenirbutikk, gikk på market i Manavgat og besøkte Manavgats store moskè... Vi fikk en smakebit av både Incekum-stranden og Ulas og en hel del annet. Og for ikke å glemme Dim Cay... Ja, vi gjorde en hel deeel!
kryddermarked!
fantastiske havnestranden ved det røde tårnet! herlig hva?
for en fin havn vi har her i paradis!
vi besøkte Incekum stranden med silkemyk sand, hit skal jeg i sommer! 
Alle tyrkers far, Atatürk!
Titta hva vi fant! den var huuuge!
Elsker Ulas.. litt grillmat og badeklær, noen med? :)
Dagen i dag har vært spennende på kontoret og har lært mye nytt... Vi har en super SS som tar så godt vare på oss :) Så nå sitter jeg bare her i min leilighet og slapper av.. Man blir jammen sliten av å gå rundt altså.. Men jeg er rimelig fornøyd med leiligheten min nå. Ikke bare har Serhat og jeg fått oss 5 kjærlighets"barn"(som jeg tror vi mater altfor mye), men på Manavgats store marked kjøpte jeg litt pynt og nå ser det hyggelig ut.. Så har hygget meg med Chips og Holiday Hot Dip. mmm 
pink!
Vi sjekker ut om vi klarer å ha en liten familie ! höhö..
Idag er det 1 år og 4 måneder pappa... ♥  Savner deg så enormt mye. Skulle så gjerne bare kunne ringt deg og snakket om alt og ingenting... Du som ringte meg hele tiden når jeg var her nede, litt for mye etter min smak.. Men nå skulle jeg ønske du hadde ringt flere ganger hver dag.. Ingenting kan få deg tilbake, å bare tenke på at jeg ikke får sett deg i igjen går vondt lang ned i halsen og stikker i hjertet som en kniv.. Tenker på deg hver eneste dag! :( 

Hm.. What to do... ? Sitter å hører på Serhats playlist her, og midt i mellom alle remixene og discosangene  kommer Justin Bieber med Baby, jeg vet ei hvorfor.. Den gutten er ikke helt som alle andre nei.. Skal jeg ta 10 min på øyet da? Tror det.... :)

Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥