Wednesday, March 28, 2012

det måtte komme......

1. jeg kom hjem fra jobb i dag.. etter en veldig ålreit dag faktisk, selvom vi bare har vært på kontoret! men ja, det som skjedde når jeg kom hjem; jeg var innmari sulten og bare styrtet bort til kjøkkenbenken for å lage meg noe mat. og der stod det en oppvask å bare vokste da jeg så på den... da snudde jeg på flisa og tenkte jeg heller skulle gi litt mat til fiskene mine. hah.. da så jeg det.. vår kjære litt skatt, oransj og svart, lå der nede på bånd i bøtta :( prøvde å få litt liv i den, slik jeg har lært når jeg var liten.. at man skal kjøre den litt forsiktig frem og tilbake i vannet.. men det funket ikke.. den var STEINDØD ! eller den ble det hvertfall etter noen minutter, og nå er den wops ner`i toaletten.. og ja, jeg begynte faktisk å gråte.. det er ikke hyggelig å skylle et lite familiemedlem ned i do, det skal bare sies! men nå er "buret" vaska, og de 4 andre ser ut til å ha det bra... heldigvis. men de savner sikkert stakkars broren sin som ikke lenger er blandt oss..

2. Pengene er slutt! 50 Tl igjen!

3. LEDIG DAG I MORGEN!!!! Therese er her og jeg må stikke! HEJDÅ

Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥