Tuesday, March 13, 2012

in the air!

ja, jeg er så fornøyd.. for her sitter jeg, utenfor vinduet er det spnn ca over 50 minus grader, ser alt i miniatyrutgaver fra her jeg sitter, flere 100000 meter over bakken.. ja, riktig.. jeg sitter på flyet mot Antalya og videre til Alanya.. jeg er så fasinert av dette nettverket på flyet, hva man ikke kan gjøre i dag dere! helt amazing! det humper å går litt, men litt turbulens må man da tåle. begynte å bli skrekkelig sur istad, ikke fordi jeg mener det var noens grunn... men fordi jeg var så sykt sulten og når jeg ikke får mat da blir jeg sur, og nå har jeg heller ikke sovet siden kl 10.13 i går morges.. men det var en av passasjerne her som ble syk og vi måtte pent trille av rullebanen igjen, så det tok jo klart mye ekstra tid og finne bagasjen hans osv. men nå har jeg fått med en kylling sandwich, en cola og en liten sørlandschips, jeg er er storfornøyd jeg nå! :D enrgien er tilbake, bortsett fra at øynene faller sakte men sikkert igjen..

1 sky.... 2 skyer..... 3 skyer.... jeg er i himmelen, kan ikke noe for det, men det er for mye for min hjerne til å spekulere i alt dette med fly og himmel og gud hjelpe meg...

så nå er jeg på vei mot et nytt eventyr. sommern 2012 i alanya som reiseleder for 2.sesongen. og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleeeeder meg. men gruer meg litt for om vekkerklokka fungerer så jeg klarer å stå opp til jobben :) det skal nok gå så bra så... bor på samme sted som i fjor, og det synes jeg egentlig er helt greit, nært til alt og nært til kontoret. men aller først skal Serhat og jeg har noen netter på Elite Orkide! det blir fantastisk å endelig få litt tid alene <3  men begynner jo liksom å savne kjæresten så smått når det er et lite stykke hjemmefra og det blir over en måned, så kjenner man den altså! så det blir bræææ !

Men nå skal jeg vel være i Tyrkia sånn ca 8 måneder, og min kjære Hanne kommer ned om ikke lenge og min kjære Fanny er der allerede. Og alle jentene kommer jo denne sommeren, det blir perfect! <3

Nå titter jeg ned på de melislagte bomullstoppene her nede og tenker at jeg skal forsøke å lukke øynene og smuge meg sakte men sikkert inn i drømmeland... har vært en vilt langt døgn og mer enn det.. Jeg skal prøve å være flink til å oppdatereher, ja om det er noen som er interessert i Alanyas spennende, vakre, buldrende og fantastiske by og det jeg skriver da zelvfølgelig!


 ♥Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥