Thursday, December 9, 2010

mimrekveld

I kveld har vi sittet å sett på bilder fra vi var små og oppover. med mamma, pappa, lillebror og meg. Og en haug med andre folk i mye rare klær. Det er jo ikke så mange år siden, men herlighet den moten altså haha jeg må bare le! at mamma og pappa lot meg gå i så mye rare klær.. jeg skammer meg!

men åå det er så godt å se bildene av pappa.. selv da han var ung var han jo klin lik som sånn han er nå.. eller var da.. bare litt tynnere kan man si. verdens fineste pappa er han! <3 vi har hvertfall MANGE gode minner som ingen kan ta i fra oss.. og de kommer aldri til å forsvinne. det ble noen trillende tårer mens vi så på bildene. men vi kan også smile, for vi har så mye godt sammen. mange mange turer vi har vært på da vi var mindre og da vi ble litt større. fjellturer, skogsturer, sydentur og teltturer. vi har hatt så mye gøy og det vil vi aldri noensinne glemme! det er en merkelig følelse i kroppen.. off.. jeg vet ikke jeg.. det er så urettferdig, hvorfor må de beste bli revet vekk? :'(

Pappa <3 Meg.  København 2004

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥