Sunday, August 24, 2014

Stoned in paradise!

Har hatt fri i dag, og det feiret jeg i går med Serhat, Baris, Mesut og en flaske Absint.. Supersmart Tine, virkelig! Never again, det er klinkende klart ihvertfall. Fy fader, der ække godt en gang vettu.. Ikke god for kroppen dagen etter heller, jeg tror jeg først har blitt edru nå... Vi har ikke gjort noe som helst i dag, vært hjemme i Ergun Villa og slappet max av(sliiiten!!) med gutta, Serhan og hans kjæreste..
Øynene holder på å falle ned i fanget mitt og jeg er trøtt som tusan, men orker ikke gå å legge meg ennå. Jeg har jo friiii! (noen timer til)

Til min store forskrekkelse, så flasser jeg på hele den venstre skuldra og på brystet, wtf? Jeg visste ikke en gang at jeg har vært solbrent! Noen andre som kan huske det eller? For det har gått meg hus forbi!

Anyways, we her i leilighet 7/6 skal snart flytte, et par dager til så få jeg mitt eget bad og vi får et STORT kjøleskap som er crazy mye etterlengtet! 3 jenter med ett bad og det minste kjøleskapet i historien har fungert altså, det er ikke det, men skal ikke lure dere å si at jeg ikke gleder meg :)

Er det et tegn på at man skal legge hodet på puta når øynene svir og tårene renner, selv om du ikke gråter? Ja det er vel bare å legge seg da, til lyden av minidisco/underholding på hotellet nedenfor.. Wohoooo, det er ingenting som er bedre enn der.. Aaaaaaaramsamsam aaaramsamsam golligolligolligolligolli ramsamsam.. Fuck hvor lei jeg er av det..  HAHAHA nå gikk strømmen over hele hotellet og musikken og mikrofonen er lagt død! shit as, det var som at Gud hørte(leste?) tankene mine! Takk :D


Nattaaaaa♥

så sjukt fornøyd!
Ps. søren, strømmen er på igjen... 

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥