Monday, March 4, 2013

BANG!

I dag så har jeg faktisk ingenting å skrive eller fortelle om. Ingenting som faller meg inn egentlig. Og jeg har heller ikke gjort noen ting idag, nesten ikke løftet fingeren faktisk. Vel, snakket med Serhat på skype der jeg fikk dette oppmuntrende komplimentet: " you are not fat Tina, its just easy to see you" .. Takk kjære, der var hyggelig!

(pause i skriving på 2,5 time grunnet ingenting å skrive om . . . )

Jo nå gjør jeg faktisk noe.. Ser på Big Bang Theory Behind the scenes... Det morer meg.. Fabelaktig serie.. tenk at i hovedsak et program med 2 nerder og etterhvert deres venner kan ble en av de mest populære sieriene noensinne? Det er respekt. haha. Jeg ler meg ihjel.. haha...... Så hadeee,  jeg er opptatt! :)

1 comment:

  1. Fin blog :) Jeg bor i alanya og blogger om det her, hvis du vil kigge med:

    www.helleialanya.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete

Kommentarer ♥