Monday, February 4, 2013

Alanya players ?

Haha... Ja vi vet det jo alle sammen.. Alanya er et sted der man kommer, drar hjem.. Nye kommer og drar igjen og sånn går det dessverre rundt. Og det har nok mange fått smake på for å si det sånn... Eller har jeg ikke riktig nå? Men, faktisk så må man tenke på en ting, for disse Alanya guttene er ikke bare de eneste som lever livet. Hva med alle de jentene som kommer til Alanya fra alle mulige land pga en ting, eller to? Feste og tyrkere.. Det er MANGE! Det er ikke det jeg sier at det er greit å være utro osv. Skjule forhold som man har osv. Det synes jeg absolutt ikke er greit i det hele tatt. Men det skjer. Det skjer mye. Hele tiden. Altså skal man ha et seriøst forhold til en tyrker så må man faktisk gå inn for det og være sammen på ordentlig. Altså noen kommer jo til Alanya for en ukes tid, finner en tyrker og tror da at man er sammen, og kommer ikke tilbake før sommeren etter. Det funker jo ikke? Eller har jeg feil igjen ? Uansett, man kan faktisk ikke stole på noen. Man får nesten velge hvem man VIL stole på, og tro det beste. Men man må jo være skeptisk også... Men aner man mistanke.. Så er det jo noen som har tenkt på det også..

Igår så fortalte mine vakreste om en blogg der de skriver om Alanya Players. Og gud så mye groms og morsomt det står der. Særlig når man vet hvem nesten alle som blir snakket om der er. Spennende. Jeg viste siden senere til Serhat og vi holdt på å le oss ihjel.. Det er jammen ikke bare tyrkerne som driter seg ut for å si det sånn.. Men dere får jo gjerne ta en titt om dere vil, slenge inn en eller annen kommentar for å få fyr på bålet.... ;)

Her er det mye morsomt skjønner dere.. Klart mange andre sider også. Men her er hvertfall en av dem..

http://alanyaplayers.wordpress.com/   


Enjoy a ! xD

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥