Friday, February 8, 2013

Bikini i Vinterland

Igår gikk jeg meg en tur inn til byen med bitende kulde i neseborene og lipglossen stivna. Klart det er jo utrolig flott her i Norge når alt er melisbelagt og vakkert. Men sinnsykt glatt og jeg holdt på å gå rett på baken flere ganger. Uansett når jeg gikk der å tenkte og drømte tilbake til det varme land, der folk hilser på hverandre på gaten, og folk sitter ute og spiller "backgammon" og "okey", drikker te og snakker med hverandre. Her så ser man jo nesten ingen. Alle er liksom borte. Jeg ser ingen jeg kjenner igjen her i Tønsberg lenger. Alle drar sin vei. Til andre land, andre byer, andre plasser der de studerer eller jobber eller reiser verden rundt. Tønsberg er rimelig dødt, særlig vinterstid. På sommeren så er jo Tønsberg som et trekkplaster der det er liv og røre hele sommeren igjennom, med båtfolk, uteliv, konserter, festivaler, restauranter og rett og slett bare bryggekos på Tønsberg Brygge. Dette tenkte jeg på da jeg satte mine tunge store Timberland`s forand hverandre inn mot byen, og lengtet etter sommeren...


Trist på Tønsberg brygge, men likevel fint.



Bikini!! Det kunne oppmuntre meg. Men det er jo ingen som selger Bikini i Februar!? Joda, H&M svikter aldri. Ikke at de var så innmari fine. Men man kan jo ikke ligge naken på Kleopatra Beach eller i Aquapark. Så noe måtte det jo bli. Men jeg er neimen ikke sikker på om jeg er fornøyd. Men man kunne ikke bytte bikinier på HM selv etter 30 minutter..  Noen som har noen tips til hvor man finner bikinier nå?


Fin eller ikke? Kan ikke bestemme meg.. 

Jeg fortsetter og drømme litt og leser meg opp på Tyrkia, til utflukter i løpet av sommeren. Kos dere i dag :)

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥