Tuesday, October 16, 2012

Acne Killer?

Vel jenter(og gutter?).. Jeg leste dette her for noen uker siden, dette med en ansiktsmaske som fjerner kviser og urenheter. Kan det virkelig stemme?? Høm, jeg er skeptisk. Noe nytt de har funnet på i USA(selvfølgelig), og visstnok er noe av det hotteste der ute nå...
Dette er altså noe av det de reklamerer for :

"Når Acne Killer tørker, suger den faktisk kviser, hudormer og olje og bakterier som forårsaker dem ut av huden din. Den trenger dypt inn og suger dem bokstavelig talt opp og ut av huden!

Løfter vekk rød og irritert hud og skaper en øyeblikkelig bedring
Den fjerner også den ukledelige rødheten som følger med kviser og reduserer kvisearr. Så utseendet ditt forbedres enda mer – øyeblikkelig!

Fjerner døde hudceller og gir et friskt, nytt utseende
Acne Killer fjerner også døde celler fra hudens overflate. Mens den fjerner dem, gjør den at huden ser renere, friskere og glattere ut enn noensinne."


Det høres jo bare fantastisk ut eller hva? Er det noen som har prøvd den og kan si sin mening? Jeg mener, er ikke vits i å bestille om det faktisk bare er noe skiiiit...??


Ser rimelig ekkelt ut, men ekkeltt er det uansett!

Her kan man hvertfall få kjøpt det : http://luxstyle.no/5-acne-killer-84.php?ref=g-RE 





2 comments:

  1. Kanskje den hjelper mot urenheter som hudormer osv, men jeg tviler på at den fjerner kviser. For å fjerne kviser må man behandle årsaken bak, og hos voksne er det som regel hormonelt. Da hjelper ikke spøkelseskladden ass :P Haha men det hadde jo vært ålreit!

    ReplyDelete
  2. haha ja.. nei ikke vet jeg.. men mange som sliter med urenheter som hudormer.. men jeg har bare fått en kvise midt i panna, synes ikke det er så ålreit.. vet ikke om det er myggestikk eller kvise men :P haha anywaaas..

    ReplyDelete

Kommentarer ♥