Tuesday, February 26, 2013

Ubrukte D&G smykker og klokker til salgs!

Jeg har flere D&G smykker og klokker som aldri er brukt, prislapper henger fortsatt på.

1.
Kjempe fin klokke fra D&G Time / Dolce & Gabbana, modellen heter Shout! Da jeg kjøpte den kostet den 3489 kr, prislapp er på. Selger den for 1900 kr. 


2.
Jeg har også dette fine armbåndet med flere detaljer. Ser det fortsatt ligger på nettet til 2495 kr. Jeg kan selge det for 1500 kr. Jeg har også et til likt armbånd som jeg bruker selv, og er KJEMPE fornøyd det med.

Dere kan selv se prisen på internett her: nettbutikk



3.

D&G Wisp Collana Oro Battuto hals smykke. Jeg har 2 stk som jeg sleger og har også et selv som jeg også er veldig fornøyd med! Selger 1 stk for 1000 kroner.



Du kan finne den orginale prisen her, 245 Euro. : nettbutikk


Dette smykket er halv.langt..


Send gjerne en melding her eller til thine_alette@hotmail.com , om du er interessert i noen av disse smykkene :)




No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥