Friday, February 8, 2013

Empires & Allies Idiot!!!!

Ja sorry. Sorry mamma og sorry Hanne. Jeg vet det er deres store skuffelse at jeg er avhengig av et facebook spill. Men det er Ålreit ok ? Når jeg først nevner det kan jeg jo si at jeg er på level 64 og har 24 dominanspoeng osv osv.. Og utallige fly, bakkeenheter og skip. Haha... Neida, skal slutte nå. Jeg skriver ikke dette innlegget fordi jeg vil skryte av spillet, faktisk. Det jeg skulle si: Her om dagen satt jeg og spilte en slag Battle Blitz som er en del av spillet, vel der du skal angripe andres imperier.. Og så kom jeg til en fyr sitt sted og jeg ble så sjokkert og sinna at jeg visste fader ikke hva jeg skulle si. Men ble nødt til å vise det til mamma som også ble sjokkert og reagerte med at spillet burde legges ned, for det gikk rett og slett ikke an.. Er ikke helt enig i det med å legge det ned, men fader heller... Er det mulig...

Dette er nemlig det som ble lagt utover min pc skjerm og trykt opp i fjeset mitt... PROVOSERENDE!!!!






Helt seriøst, er det virkelig nødvendig? FY FAEN jeg blir så sinna og provosert av dette.. 7 hakekors eller flere på et fuckings spill, laget av blomster!!!  Enige?

Nei takk for meg as... 

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥