Wednesday, December 5, 2012

Det ække noe som heter dårlig vær....... bare dårlig klær!

Det er bare tøys å si, for når de blå små grader vipper opp i 16 minus så er det nesten det samme hva du har på du blir kald uansett! Selv kuldekremen på nesetippen og kinnbeina frosner og da veit du det er kaldt. I går kveld dalte det så fint ned en masse snø som jeg satt og titta på ut i den gult-gatelys-opplyste-mørke-Solveien, og jeg må jo faktisk innrømme at det var vakkert.. For det var det! Men når jeg våknet i dag så var jo over halvparten av snøen blitt kastet avgårde av vinden og det er slettes ikke så pent som det det i natt var.. Så ja det blæser godt i dag dere. Gleder meg til å ta på boblejakke, lua, votter, ekstra sokker, skjerf, ekstra genser og om det er noe mer jeg kan finne, for å traske inn til byen for å se om jeg kan finne noe julegaver.. eller noe til meg selv :) hehe.. 

Men det er ikke bare her i Norge vi har et lite vindkast. Alanya, 3.desember, ble rammet av en Tornado. Shit jeg ble redd da jeg sa bildet, for det så faktisk ganske så skremmende ut. Og særlig når Serhat befinner seg i nærheten... Apropos Serhat og denne Tornadoen så hadde jo Serhat uflaks som ALLTID! Han er ikke en særlig heldig fyr stakkarn, så denne gangen tok Tornado med seg den nyinnkjøpte robåten han hadde kjøpt til å fiske med...       * SHIP *
Serhat Ergun
we had really bad storm ın here sea took my shıp
my shıp ıs gone     

Skumle saker... 
Så nå dere, skal jeg ut i kulden og bruke beina jeg har fått av mor! Pakke meg inn og masjere av gårde ! Hejdå, håper dere får en fantastisk fin dag, både i kaldt og varmt land :)


No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥