Wednesday, March 7, 2012

En fullstendig naken rotekopp!

Ja.. Jeg er innmari naken dere.. Føler meg hvetfall naken. jeg har fått i postkassen, et simkort.. Men funker heller dårlig uten en mobil å ha det i. Jada, for så fint som min kjære kusine Therese sa det; " jeg kjenner ingen som er så svime som deg"! Og det kan jeg si meg fullstendig enig i.. Så da min kjære mamma og jeg var innom Nille en liten tur ista, så vurderte vi sterkt å kjøpe en av disse.. Hadde passet så perfekt, dessverre. Men det hadde vært en total krenkelse av meg selv.. Eller nei, egentlig ikke. Hadde mer bare stått mer for hvem jeg var... Kanskje? Man skal ikke ta seg selv for høytidelig hvertfall.. Det er ikke til å legge bak en stein at jeg er jeg og du er du!

Hadde vel i grunn passet rimelig bra eller?



Anyway.. Jeg er uten mobil, ikke fordi jeg har rotet den bort, men fordi en idiot har stjålet den og 3 andre mobiler.. Så der stod Hanne, en kompis og jeg på Drammens politistasjon kl 6 om morningen, litt paffe av hva som har skjedd og muligens fordi våre inntak ikke bare hadde vært vann den kvelden/natten.. Uansett, we will get you dooooown! haha.. Savner den rosa tyrkiske vennen min. Kommer til å savne deg kjære Nokia, vi har vært igjennom godt og vondt vi 2 !


♥Tine

2 comments:

Kommentarer ♥