Tuesday, November 8, 2011

På norsk jord etter 7 fantastiske måneder i Tyrkia!

ja, så var man hjemme.. hva man føler om det ? tja, delte følelser. Ble møtt av en halvt løpende og halvt hoppende mamma på togstasjonen etter en lang reise som begynte kl 02.00 i går natt på  vei mot Antalya flyplass med 43 gjester. reiste med mine nydelige kolleger Carilone, Mette og min Jimmy til Göteborg der vi først tok farvel med Jimmy. for meg et hardt farvell for Jimmy har virkelig blitt min lille godglump, vi har vært gjennom latter og tårer og hemligheter på høyt nivå. nei vi har hatt mye morro de siste 4 månedene. nej det endte faktisk i masse tårer hos frøken Tine da hun tok farvell men Jimsen!

Jimmy og meg

nå sitter jeg å leter etter biletter til Istanbul, og har funnet en perfecto billett. og da drar jeg om en uke.. Serhat skal alt dra til Istanbul om noen dager så da møter jeg han der :) ja, da bli det møte med teyze, anne, dede og hele flokken og sist men ikke minst Erhan Baba! höhö dette blir liiiiiv... kanskje man får kjøre snutebil? det har man jo gjort før.... men anyway, jeg gleder meg, blir deilig med litt ferie med Seratski. <3

Nei shit jeg er trøtt nå, må gå å sove i min vilt deilige seng som jeg har lengtet vilt etter.  siden jeg har dratt i fra halvparten av tingene mine på Ulusoy, men som kjære Serhat var så snill og pakket ned i sin veske, så har jeg altså ingen sminke til i morgen, glemte det meste viktige som batteri og minnekort til kameraet og det viktigste av alt, begge mobilene mine. er det mulig?  neh, nå er det bare natta og så opp i morgen og fikse sminke og nytt førerkort siden mitt er stjålet på Beeeellmann...

goodnight, love <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥