Sunday, October 14, 2012

Service 24/7

Eller 7/24 som Tyrkerne sier... Neimen så er det altså min tur....Servicetelefonen er i mine hender og jeg skal stille opp for våre gjester og være klar for å hjelpe de neste timene dag og natt heeeelt frem til onsdag kveld ! Skal bli en sann glede og sitte på kontoret dag inn og dag ut :)

Der den hører best hjemme. Dog den gamle telefon, har nå fått en "nymoderne" Samsung..


Men her i Antalya har det jo også vært litt action denne dag. Et fly til Norge tok fyr og 27 gjester ligger på sykehus, mens resten kom seg trygt og godt hjem med et annet fly litt senere. Høres nok værre ut enn hva det var. Var en liten brann i cockpit som personalet selv klarte å slukke, men folk fikk panikk og hoppet fra vingene på flyet og noen brakk så bena. Vel, flyet stod godt plantet på bakken, så takk gudene for at det ikke hendte minutter senere da flyet ville vært i luften..

Jeg på en annen side, gleder meg fryktelig mye til 27 oktober da vi skal i bryllup på Gold City Hotel til broren til vår kollega Gökce. Et riktig tyrkisk stort bryllup med hva var det ? 600 gjester? Eller var det flere? Vel anyway, det blir stas... Har funnet en fantastisk fin kjole. - Lang ganske mørkeblåd tubekjole med passe paljetter over hele brystet. Oi oi oi, Im in love! Men prisen er jo like fin som kjolen, så jeg må nok  se om jeg kan finne noe billigere... Men hvem vet, kanskje jeg ender opp i blått?! Jeg kjenner meg selv ganske godt desverre...

Nå tenker jeg å legge hodet på pute og be til høyere makter om at det ikke hender noe i natt, at alle gjester sover søtt eller finner veien selv hjem fra byen, at ingen blir syke av for kald aircondition eller finner ut kl 04.00 om natten at de har lyst til å leie en hest å ri på stranden med... Man vet ALDRI hva det kan være. Det er det som også er litt spennende... Men i natt skulle det vært deilig med en god natts søvn.

SÅ god natt alle der ute. Sov så godt, og husk å si til nære og kjære "glad i deg!". Man vet aldri hva som kan skje i løpet av nattens mørke timer.

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥