Tuesday, October 23, 2012

Dagens....

Idag tenkte jeg det ville være meget interessant for dere å høre hvordan min dag har vært/er.... Ettersom at jeg har gjort så fryktelig mye. Det hele startet med at jeg lå der på morgenkvisten og skalv av kulde, for en eller annen idiot hadde tatt hele laknet og det var ikke tvil om at vedkommende skulle gi fra seg så mye som en pitteliten bit til en frossepinn. Nei det var ikke annet å gjøre enn å komme seg opp etter gårsdagens festligheter på Summergarden. Husker for øvrig ikke hvordan jeg kom meg hjem, så fikk Fanny på røret for å få klarna opp litt de svarte punktene, men der var det ikke store hjelpen å få. Aldri mer skal jeg på Robin Hood når Bayram er der, det er farlig når man ikke får lov til å si "nei" til en drink.. Vel, anyways... Fanny, smart som hun er, mente vi skulle ta dagens frokost på Mc`n og dere vet jeg er ikke vanskelig å ha med å gjøre når det gjelder det der(det vil dere se når jeg kommer rullende hjem til Norge om ikke så alt for lenge).  Men tror dere ikke den sleipe lille musa der hadde sendt en av sine tjenere ned for å kjøpe mat så hun slapp selv? Höh! Etter en telefon fra min kjære Serhat som var å fikset sin skole og militæret tok jeg heller med meg maten hjem til meg selv for å vente på Serhat der. Hallo! Tyrkisk tid wtf? Jeg rakk å gjøre sååå mye før han kom, jeg tror jeg har venta hele dagen. Men, har ventet med hodet litt nedi doskåla og den Big Mac`n jeg kjøpte fikk jeg først trykka i meg NÅ, kald og god...
Men ja, jeg har jo i grunn også hørt på "påfugl" i hele dag og grått meg i hjel hver eneste gang fordi den er så fantastisk vakker og rørende. Skal legge den ut her nederst, så får dere ta en titt og se om dere er enige. Tror nok at det kommer til å trille en tåre ned deres kinn også! Ihvertfall røre deres hjerter, om dere ikke er en av disse iskalde menneskene som vandrer rundt i verden..

Over til noe helt annet, så har jeg også sett film i dag. En film jeg absolutt aaaaldri skulle valgt om jeg ikke hadde vært bakis, Undertaker ? I all verden, haha.. why ? Nei det vet jeg virkelig ikke.. Jeg ventet i evigheter på Serhat og..Man tager det man haver!

Nå ligger jeg her på senga, og hører på.........Påfugl.. höhö..

Dagens Mat: Big Mac og Cola
Dagens personer: Fadlabi & Serhat som gjorde dagen min så mye bedre!
Dagens motto: Man tager det man haver
Dagens morsomste: Siden jeg ikke har møtt så mange andre i dag så vil det vel bli; MEG så klart!
Dagens låt: Påfugl av Karpe Diem
Dagens humør: sykt bra humør, men rimelig trøtt, sliten og litt bakis.
Dagens lærpenge: drikk ikke mer vodka bull, man får ikke vinger men en kraftig hodepine!


No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥