Monday, February 3, 2014

No energy...

Det er ikke særlig deilig å våkne opp at du nesten ikke får puste.. Sånn startet min dag.. Med mandler så store som appelsiner.. Og da snakker jeg om de mandlene i halsen.. Litt småsyk, og absolutt ingen energi.. Ikke nok med det, så har jeg vokse smerter i det ene beinet... Og jeg som hadde planlagt at jeg ikke skulle bli høyere nå.. Hvertfall ikke bare i ett ben! Fra før av kan jeg ikke bruke høye heler for da blir jeg litt høyere enn Serhat.. Nei nei nei, kroppen, ikke voks mer nå....! Verken i høyden eller bredden!!! 

Altså ikke det at det er det viktigste, alder og høyde.. Meeeen.. At Serhat skal stå på tå og jeg bøye meg ned når vi skal ta bryllupsbilder... Nei herlighet, nå er jeg streng! Men Gud hør min bønn, jeg vil ikke vokse mer ! 

Men nå kom kjære søte mamma hjem etter jobb og apotek tur, men masse halspastiller, pinex, fotkrem og en syke-gave...Nail wrap stickers i rosa med diamanter.. Åh så søt hun er :) 

Hold dere inne med skjerf rundt halsen, snø og regn er ikke en god kombinasjon ! 




No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥