Wednesday, September 26, 2012

neimen heisann !

Ja... Hehe, her er alltid "positive" Tine tilbake igjen.. Disse dagene er visst ikke helt på min side viser det seg. Ikke min uke nei! Ellers er det kanskje bare meg som er innmari følsom for tiden... Kan være igrunn og bunn.
Men uansett, da er det godt å ha sånne fantastiske venner og kjereste rundt seg, hva skulle jeg vel gjort uten dere? Jeg hadde vel ligget med ansiktet smadret ned i en fortauskant etter hopp fra taket på Ulusoy.. Nei herregud, emo!

Møtte min søte Fanny på mandag og gikk på sushi&co og spiste alltfor mye og gode nudler med biff... ååå som det smakte godt, tennene mine løper i vann når jeg tenker på det. Godt å få snakket med en god, gammel venn som man kan dele ting med... Det er jo ikke første gang vi har tilbrakt tunge dager sammen. Likesom vi har hatt søvnløse netter, crazy ville byturer, efterfester på Teras eller i en alkoholnedsølt seng, fisking med gamle tyrkiske menn på stranden med et glass hvitt i hånden eler bare de mange mange gangene med 1 eller 2, 3, 4 runder med ölspill - natt som dag !  Så da kunne vi ikke la bli med et glass Baileys, shitsnakk og mange gode tilbakeblikk på våre fantastiske turer i vintersesongene... Savn!
~ Takk Fan, det trengte jeg virkelig ~
 
 
Idag har min kjære kommet å hentet meg og vi har dratt på lunsj på Flash .. Hygge! Det er jo ikke ofte, men nå som han skal hjelpe vår alles elskede Chef i animationteam på 2 så blir det andre boller! Til og med i går så måtte jeg være med på en av de berømte disco turene, og i går kveld så gikk den til et mindre fullstappet Robin Hood der jeg fikk den dårligste caipirinhaen jeg noen gang har smakt, hvertfall noe av den dårligste. Hurra for RH!
 
 
Nå skal jeg legge meg så jeg er glad og klar for å møte våre gjester på hotellservice i morgen. Og kvelden skal jeg tilbringe med Apollos guider på team middag på Barcelona Restaurant og en aldrig så liten utgang......
Hopper i bingen og sier God Natt :)

2 comments:

  1. Haha har du ikke lært at vi ikke skal drikke capriniha på RH!?

    - This is NOT capriniha!
    - *smaker* yuk! No, the barmen is not professional. He cant make drinks.
    - Then why is he working in the bar!?!?
    - Yaaa I dont know amk!

    :D

    ReplyDelete
  2. haha hanne det er jo sant..!!! men dette var jo innendørs! faen.. aldri igjen, fikk takke meg till en V Bull :/

    ReplyDelete

Kommentarer ♥