Wednesday, September 19, 2012

Nye planer?

Nå har jeg sitter her på morgenkvisten og skypet med verdens beste Hanne som sitter hjemme i Norge og lever latmanslivet.. Vel hun skal begynne å jobbe i Drammen og jeg tenkte... Why not? Hvorfor ikke finne meg en jobb i Drammen, leve livet med min aller kjæreste venn der? Tjene opp litt penger mens Serhat er i militæret? En gammel venn kom åp besøk her om dagen og belærte(?) meg om livet og synes at jeg skulle komme meg hjem til Norge og starte et liv.. Hmm... kanskje ikke så dumt? Hvorfor skal jeg være her å vente på elskeling og tjene gøøørdårlig penger mens jeg kan tjene gode penger der hjemme og vente?

Ny plan:
6. nov - Siste jobbdag i Alanya
20.nov. - Elskeling drar i militæret
22.nov - Jeg drar hjem til min fantastiske familie
Etter det? - Finne en jobb i Drammen ?

Det  høres da ikke så galt ut gjør det ? eller hva Mamma?  :)


Det får vi snakke mer om.. Nå trasker jeg opp Damlatas gaten og Inn på APollokontoret der jeg skal være til kl 19.00 i dag ! Etterpå skal jeg på Toms Gym med JimmyBear!

Ha en grymt god dag alle sammen !

Görüsürüz arkadaslar!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥