Monday, March 17, 2014

Fanny`s rop!

Jeg har virkelig ligget på latsiden med denne bloggen i det siste.. Har ikke hatt noe å skrive om egentlig.. Så min kjære søte Fanny sa at nå var det på tide... her kan du jo se hvor spennende mitt liv er for tiden Fanny.. höhö!

Men nå bare gleeeder jeg meg til å spre vingene og fly tilbake til Tyrkia, til ny jobb, nye muligheter og en ny sesong! Som sagt tidligere denne gangen i Incekum, som blir veldig spennende. Fint med noe nytt og sette fingrene i. Jeg håper av hele mitt hjerte at Serhat finner et hotell i Incekum eller Okurcalar området å jobbe på så vi kan sees en gang i blandt, hvertfall litt mer enn de andre sesongene. Men uansett, det blir bra om det blir det ene eller det andre. Føler på meg at dette skal blir SUPERT!

Her hjemme skjer det ikke mye... Eller nå ljuger jeg jo litt, jeg har faktisk hvert i Tyrkia 10 dager, for å besøke Familien Ergun og min elskede Serhat. Det var deilig, avslappende og gøy, men føltes som det var bare 3 dager.. Dagene går så fort der, mens her hjemme går de så tregt... Why??

Ellers driver jeg å selger alt jeg har av klær.. Stakkars mamma oppbevarer jo alt for meg, og det er sikkert 1 tonn klær :) Så om noen vil ha klær til veldig veldig billig penge så er det bare å rope ut!!
litt av utvalget... 
På mandag var jeg i Oslo for å søke visum og nå venter jeg bare på at passet skal komme til rette. Det blir så deilig å få en flybillett, visum i hånda og kofferten pakket! Ikke at jeg har begynt å pakke ennå, men transfersko og nylonstrømpebukser er hvertfall kjøpt inn så da er jeg på god vei.. eller?

Nå har mørket lagt seg for lengst, og sengen roper mitt navn høyere og høyere :)

God natt !

4 comments:

  1. Hei! kom over bloggen din da jeg søkte etter reiseleder apollo på google :) Jeg skal faktisk på reiselederskole til Side med Apollo - drar om en uke! Har du noen pakketips angående klær pga været? Vi blir mye inne, men kanskje mer ute på kveldstid. Regner med at jeg må ha med langbukser og en god jakke. Ser du har litt værerfaring fra tyrkia :) Andre tips mottas med takk! Ser veldig fram til å jobbe som reiseleder :)

    ReplyDelete
  2. hei hei ! spennende :) jeg gikk reiseleder skolen i Cesme i tyrkia for Apollo.. men i år skal jeg jobbe for et annet selskap.. sånn på den tiden er her er det deilig på dagene, men ha med jakke på kveldene, kan bli ganske kaldt. ja jeg tror ikke jeg har begynt med shorts hvertfall før i mai :P hehe.. men det er jo meg da...

    Ja det skal du se frem i mot, ingen dag er lik hverandre og man møter så utrolig mange typer ulike mennesker så du kommer til å oppdage sider av deg selv som du kanskje ikke visste du hadde en gang.. For meg så har hvertfall jobben lagt masse personlig utviklings samt jobbmessig.. verdens beste jobb :) Men hvertfall et godt tips til jobben, vær deg selv! I Apollo jobbet vi masse med det å være personlige... Så du skal skal gi av deg selv til gjestene.. ikke vær redd for å snakked med folk, for du kommer til å være både psykolog, poiti, sykepleier(håper du ikke trenger det. sånne situasjoner vil vi ikke ha :) ... ), megler, værmetorolog, og altvitende :D haha.. men ja, men får faktisk være alt i den jobben! Håper du kommer til å trives kjempe godt i jobben ! :) du får bare skrive, om det er noe du lurer på eller har spørsmål om :)

    ReplyDelete
  3. Takk for utfyllende svar! :) Ja.. var på Corfu i oktober, og da ble de svinkaldt med en gang sola gikk ned. bodde i langbukser og den ene tynne jakka jeg hadde.. og jeg frøs! Husker jeg gikk i sommertøy på dagtid, men tror ikke jeg får brukt for det nå som jeg skal på kurs og er vel inne mesteparten av dagen. Så usikker på hva jeg bør pakke og hva jeg kan legge igjen hjemme.. Gleder meg veldig til jobben som reiselder - på godt og vondt! =D

    ReplyDelete
  4. bare hyggelig du :) ja også ligger det jo slik at det kan komme en del vind,så ta med jakka du ;) ja men dere skal helt sikkert på utflukter.. de bruker å dra til Alanya hvertfall... :) hmm ja det er alltid det med pakkingen da, hva som man legge igjen. hehe. dere skal sikkert ut å sjekke bylivet en dag også tenker jeg . hehe

    Ja masse lykke til :D

    ReplyDelete

Kommentarer ♥