Friday, June 6, 2014

Laaang dag og still on duty!

Asså den her dagen virket som den aldri skulle ende.. Mega trøtt og det er ingenting som har gått som det skulle, men likevel har alt klaffet og ting ble ikke så værst likevel.. Men likevel, kjenner bare det har vært en lang lang dag.. Og den er ikke ferdig ennå, jeg har vært så snill og grei å tatt nødtelefonen for min søteste kollega Nicklas, og med det skal han jammen spandere en middag på meg sa han... Veeel, vi får nå se :) Så fortsatt litt på jobb, men det gjør meg ikke noe, så lenge Nicklas koser seg og har det bra.. Håper bare for guds skyld ingen ringer, for det kan da bare bety en ting og det er at alle våre "barn" rundt om kring på alle destinasjoner har det bra! :)

Dagene går litt opp og ned men med fantastiske kolleger så klarer man alt... Gleder meg til i morgen kl 21.00 for da er dagen over og det betyr at jeg har en Serhat*dag igjen.. Fri på søndag og kjæreste og jeg skal trosse vår skrekk igjen og gå til tannlegen, det behøves på det sterkeste.. Mine tenner skriker etter hjelp.. Baktusbroooor!

Jeg har ikke så mye morsomt og fortelle faktisk, men kan jo fortelle høydepunktet denne uken, hadde en fantastisk utflukt med kun 2 skandinaviske gjester og resten finsker. Men det var ikke hvem som helst 2 personer, neida, for det var to av våre favorittgjester denne uken, så fantastisk søte er de. Og vi hygget hele dagen, både på Tea House, i moskèen, på den tyrkiske barneskolen og for å ikke glemme det 300 år gamle huset der vi spiste lunsj. Herlige mennesker å ha med på utflukt! Jeg spådde koppene til de som drakk tyrkisk kaffe, og jammen så stemte noen av dem gitt.. Morro for unga...og meg ;)

Turkish Cofee 
Studentene som hadde bestått skolen og gikk ut av skolen ville ta bilder med oss!
Det 300 år gamle huset i Akseki
Fineste !
Nei igjen! nattiiii! nå faller øynene igjen :) 

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥