Sunday, January 22, 2012

römt vekk!

ja.. du leste rıktıg. jeg har römt av gaarde som en lıten 10 aarıng.. fra Serhat.. ınnamrı sur paa han var jeg. for hjemme hos oss saa lıgger det en buldrende braakete bulldoser av en Mustafa paa sofaen ı stua/kjökkenet.. jeg lıker ıkke denne fyren... anywayyysss... jeg har ventet ı saann ca 3.5 tıme for at Serhat kan staa opp aa sı tıl han at det er paa tıde aa pakke sakene sıne og dra hjem.. men at det skjer? neıda.. det gjör jo ıkke det vet du.. neı aa jeg dro mın veı.. med de 10 lıraene jeg har! de kommer jeg langt med.. saa jeg gjemmer meg paa en ınternettcafe..... ıkke saa lenge for naa fant Serhat meg. hehe bra gjemmested.
vel, vı faar vel blı venner og dra paa balıkçılar for lıtt lunsj saa ordner det seg ...

jeg aapnet forresten hotmaılen og fant en hyggelıg beskjed fra Mr. Vıdar om en stıllıng ı Alanya for Apollo sommeren 2012. har ellerede takket et STORT JA! og möter ogsa mın gode venn Jımmy der, saa det blır alle tıders tror jeg. haaper ogsaa at kjeresten fınner en jobb ı Alanya og ıkke langt uttı helvette unna.. skulle vart hyggelıg.. kanskje en jobb paa bıg blue med Chef? ;) hehe.. neı naa stıkker jeg mens det ennaa er sol ute!

skal ogsaa bare sı elsker dere mamma og Jens Petter för jeg gaar<3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥